Home » Studentų tribūna

Studentų tribūna

Tai skiltis, skatinanti studentus dalintis savo patirtimi ir įžvalgomis Didaktikai–Mokyklai–Visuomenei aktualiais klausimais. Skaitytojai savo nuomonę galės išsakyti korektiškai komentuodami.


Chloé Legeret, Alexandre Chérel, Axelle Gagnon 

Nepamirštama stažuotė Lietuvoje! Un stage en Lituanie inoubliable!

2017-03-03

Ingrida Mereckaitė, Kristina Plotnikova, Guilvic M. Le Dare

Pradinių klasių mokytojų draugystės tiltas:  Lietuva – Prancūzija

2016-12-02


Valickaitė, Rūta

Bakalaurinis darbas, Vilnius, 2014.

Vilniaus tema Lietuvos istorijos vadovėliuose 1918-1940 m.


Studentų esė

Studijuojama ugdymo filosofija Lietuvos edukologijos universitete sukuria prielaidas būsimiems mokytojams atrasti, filosofiškai pagrįsti ir kurtis sau artimą ugdymo kryptį. Klausydami ugdymo filosofijos kursą kaupiamajam vertinimui studentai privalėdavo atlikti savarankiškų rašto darbų, tarp jų – argumentuojančioje esė pagrįsti, kokia ugdymo filosofinė koncepcija kiekvienam asmeniškai priimtiniausia, arba  referate palyginti dvi alternatyvioms ugdymo paradigmoms atstovaujančias ugdymo filosofines koncepcijas.  Abiejuose žanruose turėjo būti nagrinėjami esminiai ugdymo filosofijos klausimai: filosofinės ugdymo koncepcijos požiūris į žmogų ir jo prigimtį, požiūris į ugdymą, pažinimą ir vertybes. Studentams teikta laisvė pasirinkti sau artimą pažiūrų sistemą, tačiau nurodyta privalomybė pasirinkimą tinkamai argumentuoti. Čia pateikiami Ugdymo mokslų fakulteto skirtingų programų ir kursų studentų 2014–2015 studijų metų rudens semestro darbai, rašyti klausant doc. dr. R. Bruzgelevičienės vestą ugdymo filosofijos kursą.

 

Akvilė Marcinkevičiūtė

Ugdymo mokslų fakulteto Psichologijos bakalauro programos II kurso studentė

Renkuosi tai, ko mažai tepatyriau

 

Goda Alsytė

Ugdymo mokslų fakulteto Teatro ir kino pedagogikos bakalauro programos II kurso

Ė. Fromo aptartoji turėjimo ir buvimo problema humanistinėje ugdymo koncepcijoje kaip mano ieškojimų pradžia

 

Agnė Kanapienytė

Ugdymo mokslų fakulteto Teatro ir kino pedagogikos bakalauro programos II kurso studentė

Veiksmas plius padarinys lygu patyrimas

 

Ieva Urlovaitė

Ugdymo mokslų fakulteto Muzikos pedagogikos bakalauro programos IV kurso studentė

Bandant suvokti, kas svarbiausia gyvenime

 

Greta Mockaitytė

Ugdymo mokslų fakulteto Muzikos pedagogikos bakalauro programos IV kurso studentė

Būdas siekti individo ir visuomenės dermės

 

Eglė Kelmelytė

Ugdymo mokslų fakulteto Psichologijos bakalauro programos II kurso studentė

Bihevioristinės ir humanistinės ugdymo filosofijos koncepcijų palyginimas

 

Rūta Skrodenytė

Ugdymo mokslų fakulteto Muzikos pedagogikos bakaluro programos IV kurso studentė

Biheviorizmas  – man artimiausia ugdymo filosofinė koncepcija